Master of Business Administration
Kadra dydaktyczna
Mgr Anna Brzezińska
Psycholog, trener biznesu, Gallup Certified Strengths Coach, wykładowca. Ukończyła studia doktoranckie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Państwowej Akademii Nauk, studia magisterskie na kierunku psychologia stosunków międzykulturowych Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz posiada licencjat z ekonomii – Uniwersytet Gdański. Absolwentka Szkoły Coachów- The Art and Science of Coaching, Erickson College International oraz Wszechnica, Uniwersytet Jagielloński; zdobyła certyfikat Certyfikat Trenera Biznesu- Szkoła Trenerów Biznesu Matrik. Posiada bogate doświadczenie w zakresie przygotowywania i prowadzenia wielu programów szkoleniowych dla firm i instytucji. Specjalizuje się m.in. w coachingu mocnych stron, treningach z komunikacji, asertywności, rozwoju potencjału osobistego, zarządzania zmianą, umiejętności menedżerskich, obsługi klienta, różnic międzykulturowych, profilaktyki antymobbingowej oraz radzenia sobie ze stresem. Coaching i warsztaty prowadzi również w języku angielskim. W życiu zarówno zawodowym jak i osobistym stara się odkrywać i podążać za tym co służy człowiekowi. Projekty rozwojowe realizowała między innymi dla: Narodowy Bank Polski, Bank BPH, Bank Pekao SA, Bank BGK, ZUS, Napentens SA, Sanofi-Aventis, Janssen Polska, Avio Polska Sp.zo.o, Abramczyk Sp.zo.o, Business Lease, ExxonMobil Polska, EDF Polska S.A, Ecco Taxi , MediaMarktSaturn, Kancelaria Cameron McKena CMS, Chestnut Global Partners, Mazowiecka Spółka Gazownicza, Lasy Państwowe, Agencja Rozwoju Rynku Rolnego, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Warszawski Uniwersytet Medyczny.
dr Jakub Czepek
Jakub Czepek – doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Ochrony Praw Człowieka i Prawa Międzynarodowego Humanitarnego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie; specjalizuje się w prawie międzynarodowym oraz prawie międzynarodowym praw człowieka. Głównym obszarem jego zainteresowań jest funkcjonowanie i orzecznictwo Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; autor licznych publikacji dotyczących zobowiązań pozytywnych państwa, wymuszonych zaginięć, procedury pilotażowej oraz szeroko pojętych praw człowieka, łącznie z praktyką polską w tym zakresie.
dr Vita Czepek
Vita Czepek – doktor nauk prawnych, adiunkt w Zakładzie Międzynarodowego Prawa Publicznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; specjalizuje się w prawie międzynarodowym oraz prawie międzynarodowym dot. praw człowieka. Głównym obszarem jej zainteresowań jest ochrona mniejszości narodowych oraz prawa cudzoziemców.
mgr Dariusz Ciesielski
Ukończył Politechnikę Wrocławską oraz studia podyplomowe na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, trener, coach. Posiada certyfikaty Trener IMPACT Selling®, CoachWise Essentials Program – International Coach Federation (ICF), CoachWise Coaching Equipped (ICF) w trakcie certyfikacji, Style Kierowania – Business Centre Club & Voss+Partner GmbH, Train the Trainer – trening kompetencji trenerskich pierwszego i drugiego stopnia.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w kierowaniu działami sprzedaży w kilku dużych organizacjach. Od kilku lat jako trener dzieli się doświadczeniem i przekazuję wiedzę, jako coach wspiera i inspiruje, a jako konsultant przeprowadza audyty, szukam lepszych rozwiązań i podpowiada. Współpracował z FPL Sp. z o.o., Benefit Systems S.A., EdisonTeam.pl, Biblioteka Analiz Sp. z o.o., Meeting Point. Prowadził szkolenia w zakresie m.in. Komunikacji interpersonalnej i zarządzania zasobami ludzkimi dla np. ORANGE, PKO BP, EGIS.. Pomysłodawca i organizator Warszawskiej Fiesty Modelarskiej – ogólnopolskiego konkursu i wystawy modeli redukcyjnych.
dr Michał Jakubik
Doktor filozofii, doktorat w zakładzie religioznawstwa i filozofii wschodu Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, wykładowca filozofii, etyki, religioznawstwa i antropologii kulturowej. Przedsiębiorca i wieloletni manager w branżach retail, FMCG i e-commerce. Jego zainteresowania naukowe obracają się wokół szeroko pojętej historii idei.
mgr Adam Lesiński
Adam Lesiński absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ukończył studia podyplomowe Kontrolerów finansowych w Warszawie (2005) oraz studia podyplomowe Metody Wyceny Spółki Kapitałowej w Warszawie (2012). Jest autorem wyceny Grupy Kapitałowej Boryszew opublikowanej w „Wycena spółek z WIG30: Specyfika, Metody, Przykłady” przez wydawnictwo Poltext pod red. naukową M. Panfila i A. Szablewskiego. Ukończył szereg specjalistycznych kursów i szkoleń z dziedziny finansów, rachunkowości i kontrolingu. Specjalizuje się w przygotowywaniu modeli finansowych, tworzeniu oraz analizie wykonania budżetów i kontroli kosztów nowych inwestycji. Pracując w Paged S.A. był jednocześnie Prezesem jednej ze spółek zależnych od Paged S.A. W latach 2005 – 2008 pracował jako kontroler finansowy w Harper Hygienics S.A. W latach 2008 – 2009 był Członkiem Zarządu – Dyrektorem finansowym w Premium Food Restaurants S.A. Wprowadził tę spółkę na NewConnect. W latach 2009 – 2014 w Mostostal Warszawa S.A. m.in. zajmował się kontrolą finansową i nadzorem właścicielskim nad spółkami z Grupy Kapitałowej.
W latach 2014 – 2016 był Prezesem Zarządu Libella Sp. z o.o., pełnił funkcję Prezesa Zarządu MS Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A. zarządzającego funduszem MARS FIZ. W latach 2016 – 2018 pełnił funkcję Członka Zarządu Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A. Obecnie jest zastępcą Dyrektora ds. Wsparcia Operacyjnego w Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Warszawie. Zasiadał w radach nadzorczych wielu spółek z branż: deweloperskiej, offshore i energetycznej.
dr Marzena Major
Marzena Major – doktor nauk społecznych. Pedagog, coach, menager oświaty, specjalista PR i komunikacji społecznej. Czynny wykładowca akademicki, trener kompetencji społecznych i osobistych oraz menagerskich. Od wielu lat prowadzi własną praktykę terapeutyczno – coachingową. Jej zainteresowania badawcze skupiają się wokół rozwoju psychicznego człowieka, prowadzącego do zmian jakościowych w życiu. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących możliwości ludzkiego potencjału, inteligencji emocjonalnej, psychologii pozytywnej oraz empatii. Obecnie realizuje studia z zakresu psychologii klinicznej.
Doświadczenie dydaktyczne zdobyła realizując ponad 3,500 tysiąca autorskich warsztatów dotyczących rozwoju osobistego, budowania relacji międzyludzkich oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Warsztaty i konwersatoria odnosiły się do tematyki poznania mechanizmów rządzących ludzką psychiką i zachowaniem, motywacją i jej wpływem na wybory życiowe.
Doświadczenia międzynarodowe i akademickie zdobyła, piastując kilka lat stanowiska Dyrektora Innowacji Dydaktycznych, Prorektora ds. Studenckich, Prorektora ds. Nauki. Realizowała przez ponad 4 lata międzynarodowy projekt na terenie Afryki, gdzie implementacja zagadnień dotyczących kompetencji społecznych i osobistych, stanowiły trzon programu.
dr Daniel Milewski
Doktor nauk prawnych oraz ekonomista z dyplomami MBA i LLM. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako samorządowiec i przedsiębiorca. Od 2015 roku Poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej pracujący m.in. w Komisji Gospodarki i Rozwoju. Przewodniczący Parlamentarnego Zespołu ds. Wolontariatu i Organizacji Pozarządowych oraz wiceprzewodniczący Polsko – Szwedzkiej Grupy Parlamentarnej. Jest delegatem Polski do Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy. Jako wykładowca akademicki prowadzi wykłady specjalizacyjne na kilku uczelniach oraz publikuje artykuły naukowe z zakresu prawa i zarządzania.
mgr Marta Milewska
Specjalistka z zakresu prawa handlowego. Jako prawnik i ekonomistka pracowała dla kancelarii prawnych oraz jako korporacyjny in-house lawyer. Odbyła aplikację w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, jak również ukończyła studia Master of Business Administration oraz LLM. Na kilku uczelniach prowadzi zajęcia z prawa handlowego oraz zasad ładu korporacyjnego.
mgr Daniel Mieniewski
Daniel Mieniewski manager i wykładowca. Ukończył studia doktoranckie w zakresie zarządzania w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ (obecnie Sieć Badawcza Łukasiewicz), jest absolwentem Administracji na Uniwersytecie Warszawskim, studiów podyplomowych BHP na CIOP/Politechnice Warszawskiej, Quality Manager po Szkole Głównej Handlowej oraz specjalistą ochrony przeciwpożarowej po Szkole Głównej Służby Pożarniczej w Warszawie. Stypendysta Cambridge University w zakresie prawa brytyjskiego i administracji oraz bezpieczeństwa. Major rez. Wojska Polskiego.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w kierowaniu działami marketingu oraz Public Relations w organizacjach krajowych i międzynarodowych. Project/Program manager oraz Scrum Master projektów IT w zakresie cyberbezpieczeństwa. Posiada certyfikaty: Prince2, Agile, ITIL. Praktyk usprawniania procesów produkcyjnych, Lean & Black Belt po Jack Walsh Management Institute.
Jest naukowo i poprzez projekty praktyczne związany z zagadnieniami m.in.: przywództwo, zarządzanie procesami biznesowymi, zarządzanie jakością, obronność, hazard, zarządzanie bezpieczeństwem.
Zainteresowania naukowe z zakresu zarządzania organizacjami (zwłaszcza systemu skandynawskiego); zagrożeniami hazardowymi, budowaniem relacji interpersonalnych, optymalizacji struktur organizacyjnych. Interesuje się historią, informatyką, żeglarstwem.
Mgr Anna Nastuła, MBA
Prawnik, ekspert ochrony danych osobowych w Komitecie przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. Inspektor Ochrony Danych, obsługuje podmioty publiczne i prywatne. Certyfikowany audytor wiodący ISO/IEC 27001. Partner w Kancelarii Adwokackiej w Bielsku-Białej „Nastuła i Partnerzy”. Przedstawiciel Rady Konsultacyjnej Polsko-Indyjskiej Izby Gospodarczej w Poznaniu. Realizuje działalność w zakresie szkoleń i warsztatów o tematyce ochrony danych osobowych i cyberbezpieczeństwa. Prelegentka na konferencjach naukowych. Wykładowca w Wyższej Szkole Finansów i Prawa w Bielsku-Białej. Jest autorką publikacji naukowych z zakresu prawa i cyberbezpieczeństwa.
Gen. bryg. r. Paweł Pruszyński
Prawnik, były zastępca szefa Urzędu Ochrony Państwa i Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w Warszawie, wiceprezes Stowarzyszenia Wspierania Bezpieczeństwa Narodowego. Ekspert Krajowego Stowarzyszenia Ochrony Informacji Niejawnych z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz Komitetu Bezpieczeństwa Biznesu Krajowej Izby Gospodarczej. Ekspert ds. planowania strategicznego Wielkopolskiego Związku Pracodawców Prywatnych w Poznaniu. Wykładowca renomowanych polskich Uczelni, w tym m.in. Uniwersytetu Śląskiego, Wszechnicy Polskiej, Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Społecznej Akademii Nauk. Był Prezesem Zarządu spółek z o.o. oraz spółek akcyjnych. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu bezpieczeństwa. Bierze udział w licznych debatach i wywiadach dla: TVN, TVP, Polsat, Super Stacja, PR, Onet.pl, Defence24.
mgr Wojciech Rogowski
Wojciech Rogowski – absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego, 1983 – 1989, specjalność – matematyka stosowana. Zainteresowania naukowe to: układy nieliniowych równań różniczkowych, optymalizacja, statystyka, zastosowania nauki w biznesie.
Kariera zawodowa – Główna Gospodarstwa Wiejskiego – Wydział Ekonomiczno-Rolniczy, Uniwersytet Warszawski – Instytut Matematyki Stosowanej, od 1997 r. – Polkomtel – Pion IT.
Uczestnik licznych szkoleń branżowych (IT) i menadżerskich w renomowanych centrach edukacyjnych Hewlett-Packard, IBM, SAP, Oracle, Veritas, EMC w Polsce i Stanach Zjednoczonych.
Certyfikaty: ITIL V2 i V3, PRINCE2
Bogate doświadczenie w projektowaniu i implementacji kluczowych systemów informatycznych w firmach. Szczególne zainteresowania: budowa systemów odpornych na katastrofy, optymalizacja działania dużych systemów informatycznych.
dr hab. Piotr Senkus
mgr Piotr Ryszard Stępień
absolwent m.in. Podyplomowych Studiów Zarządzania Kryzysowego w Akademii Sztuki Wojennej, Podyplomowych Studiów Strategicznego Zarządzania Personelem w Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach.
Zainteresowania naukowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; optymalizacji struktur organizacyjnych; budowania relacji interpersonalnych oraz etyki biznesu i Społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Mjr rez. Artur Szachno, CTO Veriori SA
Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku Cybernetyka oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji. Audytor systemów informatycznych (CISA – Certified Information Systems Auditor, członek stowarzyszenia ISACA ). Posiada certyfikaty z zakresu zarządzania projektami Prince2 i AGILE.
Od początku swojej kariery zawodowej związany z działami wsparcia technicznego oraz rozwoju i utrzymania systemów teleinformatycznych. Zajmując kolejne stanowiska od technika przez inżyniera i specjalistę skupiony na poprawie efektywności oraz bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Zabezpieczał działanie systemów łączności przewodowej i radiowej w tym satelitarnej, w kraju i poza granicami Polski realizowane w ramach polskich Sił Zbrojnych jak i misji wojskowych NATO w strukturach sił specjalnych.
Zajmował stanowiska głównego specjalisty ds. technicznych w działach Rozwiązań Biznesowych i Rozwiązań Specjalnych firmy Siltec, odpowiedzialny za systemy bezpiecznej komunikacji, dyrektora ds. wdrożeń w Cryptomind SA. W ramach pracy dydaktycznej wykładał na uczelniach: Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna (późniejsza uczelnia VISTULA) w Warszawie oraz Wszechnica Polska
w Warszawie.
Od powstania związany ze spółką Veriori S.A. jako Dyrektor ds. technologii. Z zamiłowania biegacz amator i miłośnik przyrody.